Silnik Wieloszczotkowy EMAX - RS2205 RaceSpec - seria chłodząca
Opis
Chłodzenie: Unikalne żebra obrobione w dzwonie wciągają chłodne powietrze z podstawy silnika i przez cewki, gdy silnik się zwija. Im szybciej się obraca, tym więcej powietrza wentyluje. Żebra chłodzące znacznie zmniejszają przenikanie przez przenikanie ciepła o co najmniej 30%. Ta „fajna” funkcja pozwala RS2205 nie tylko na posiadanie trwalszego silnika, ale także na wykorzystanie mocy magnezy N52.
Magnesy N52:
Wykorzystuje magnezynę książkową. Lepsze przyspieszenie, moc instrumentów i terminów obrotowych przy wysokim kv.
Namiar:
Oryginalne japońskie oleje NMB zapewniają długotrwałą, płynną pracę.
Nacisk:
Wy aktywny ponad + 1000 g ciągu przy użyciu 4S i GF5045BN.
Kluczowe cechy:
Ciąg 1K + z baterią 4s i polecam kombinację śmigła
Konstrukcja dzwonka z chłodzącej chłodnej temperatury silnika o co najmniej 30%
Najwyższej jakości magnes neodymowe N52
Oryginalne japońskie części NMB
Każdy silnik jest wyważany dynamicznie w fabryce.
15-milimetrowy przedłużony wał napędowy pozwala na użycie każdego każdego śmigła z 5-milimetrowym otworem.
3 nakrętki zabezpieczające i 2 zestawy śrub silnika do ram o grubości 3 mm i 4 mm.
Uzwojenia wykonane z miedzi o wysokiej czystości
Specyfikacje:
Modelu: RS2205
KV: 2300kv
Waga: ok. 30g z przewodami
Drut AWG: 20AWG
Średnica stojana: 22 mm
Wysokość stojana: 5 mm
Średnica wału: 3 mm
Konfiguracja: 12N14P
Średnica silnika: 27,9 mm
Wysokość silnika: 31,7 mm
Gwint wału adaptera napędu napędowej: M5
Napięcie wejściowe: 3S-4S (12,6 - 16,8v)
KV2300 Z HQ5045 BN Maksymalny nacisk: 1024g
KV2600 Z HQ4045 BN Maksymalny nacisk: 763g