Shopper bag z kolekcji EleganceWysoka torebka typu shopper bag uszyta ze skóry licowej o delikatnie groszkowanej strukturze. Na nasyconym kolorze indygo pięknie prezentują się srebrne okucia (mocowania rączek, suwaki, logo WITTCHEN). W modelu wzrok przykuwa nowoczesny fason podkreślony dodatkowo jasnymi, przeszyciami.Nasza rada: kolory mają moc, która może Cię zainspirować do tworzenia wyjątkowych kreacji. wykonana ze skóry naturalnej; komora główna zamykana na suwak; wewnątrz dwie kieszenie zamykane na suwak, otwarta kieszeń na drobiazgi oraz miejsce na telefon komórkowy; pomieści format A4; z tyłu kieszeń zamykana na suwak; do torebki dołączona jest odpinana kosmetyczka; zapinana na suwak kosmetyczka o wymiarach: 20 cm x 27cm; dołączony odpinany, regulowany pasek; podstawa zabezpieczona metalowymi nóżkami.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.